איגוד הכדורעף בישראל
-07- – הגדרות כלליות 1 פרק שלבי פיתוח המיומנות מבוסס על רעיון ומודל איגוד הכדורעף של קנדה והתאמתו לכדורעף הישראלי חשוב: קצב ותכנון פיתוח המיומנויות הבאות צריך להיות בהתאמה לרמת השחקנים ויכולותיהם בשלושה נושאים: ) CR . קריאה וחיזוי ( 1 ) DM . קבלת החלטות ( 2 .) SE . רמת הקשר של שני הנושאים הראשונים לתהליך ביצוע המיומנות ( 3 תנועה ותפיסה זריקה וריאציות מכת פתיחה קבלת טכניקת הקבלה מכת פתיחה טקטיקת הקבלה הספורטאי יקרא/יחזה מראש היכן יושלך / ייפגע הכדור על ידי קריאת כיוון ומהירותו של היריב לזרוק את הכדור, ואז יחליט לנוע מאחורי הכדור (תנוחת תפיסה אידיאלית) או לבצע תנועה נמוכה כדי להשתרע ולתפוס את הכדור מעמדת מוצא טובה לנוע / להסתובב במהירות כאשר הכדור נזרק מעל לרשת, תוך שימוש בתנועות נכונות קדימה, אחורה ולצדדים שליטה בתפיסה וזריקה בשתי ידיים שליטה בתפיסה וזריקה ביד אחת ראו היכן היריב עומד או אם הוא מוכן וזירקו למקום בו היריב אינו עומד, ובכל זאת עדיין בתוך גבולות המגרש שליטה בתפיסה וזריקה בשתי ידיים שליטה בתפיסה וזריקה ביד אחת (בתנועת הנחתה) ) צורות עמידה הקבוצתית בקבלה CR + DM לבחון את הנושא בהקשר של ( רמת הקשב של המקבלים והיכולת של הקבלנים סרב תחתית פלוט בעמידה פלוט בקפיצה פלוט בקפיצה עם הרצה אלכסונית סרב בקפיצה עם עוצמה סרב בקפיצה תוך שליטה בכדור הסרב ותנועת הכדור CR + DM קבלה תחתית של פלוט בעמידה קבלה תחתית של פלוט בקפיצה קבלה תחתית של סרב בקפיצה קבלה בעלית של פלוט בעמידה או בקפיצה V ב 3 קבלנים W ב 5 קבלנים U ב 4 קבלנים בשורה 3 קבלנים בשורה 2 קבלנים 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 2 2 2 2 2 2 2 2 2 1 2 2 1 1 3 3 3 3 2 2 2 1 4 4 4 4 2 1 3 3 1 2 4 2 2 1 1 1 2 2 2 1 2 1 4 3 2 2 2 2 3 3 2 2 1 2 2 1 4 3 3 3 3 3 4 4 3 3 3 3 2 גילאים 6-7 7-8 9-10 11-12 13-14 15-16 17-18
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=