איגוד הכדורעף בישראל

-16- מודל אימון שחקנים ושחקניות צעירים בכדורעף – פילוסופיה, אתיקה ואחריות 3 פרק 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 דוגמאות לפילוסופיית אימון קבעו מטרות גבשו לעצמכם גישה ותהיו עיקביים קבעו את הערכים החשובים למסגרת קבעו את העקרונות כבדו את השחקנים/יות והסובבים תהיו מעודכנים מקצועית תהיו חיוביים בחנו את עצמכם לאורך הדרך עודדו תחרותיות קבעו מה חשיבות הניצחון וההפסד קבעו כיצד להתמודד עם כישלון קבעו נהלים ותקשורת פילוסופיית האימון האישית פילוסופיית האימון מומלץ לכל מאמן לקבוע לעצמו את "האני מאמין" שלו כמאמן כל זאת בטרם התחיל את עבודתו. עליו להקפיד להתנהל בעקביות על פי אותה אמונה לאורך הדרך א ב ג ד ה ו מאמנים/ות ישאפו לשמור על סטנדרטים גבוהים של מצוינות בעבודתם. המאמנים/ות ישמרו על רמת מודעות למידע מדעי ומקצועי עדכני בתחומם ויבצעו מאמצים מתמשכים לשמירה על יכולת בכישורים בהם הם משתמשים המאמנים/ות יהיו כנים, הוגנים ומכבדים את הזולת. מאמנים/ות יקפידו על סטנדרטים התנהגותיים מקצועיים, יבהירו את החוקים שלהם בנושא תפקידים וחובות, יקבלו אח ־ ריות הולמת על התנהגותם ויתאימו את השיטות שלהם לצרכים של ספורטאים שונים בקבוצה המאמנים/ות יכבדו את זכויות היסוד, הכבוד והערכים של כל המשתתפים ללא הבדל דת, גזע ומין. המאמנים/ות יבקשו לתרום לרווחתם של כל אנשים הקשוורים למסגרת (שחקנים,מנהלים,הורים, שופטיים ועוד) באופן מקצועי. המאמנים/ות יהיו מודעים לאחריותם המקצועית לקהילה והחברה בה הם עובדים וחיים. אחריות ואתיקה מבוסס על קורסי המאמנים בארה"ב וקנדה מאמן/ת - קוד אתי - ההתנהלות המקצועית של המאמן עקרון א: מיומנות עקרון ב ': יושרה עקרון ג: אחריות מקצועית עקרון ד: הערכה למשתתפים וכבוד עקרון ה ': דאגה לרווחת הזולת עקרון ו ': אימון אחראי

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=